question-circle Motor + vrtule + baterky pro F5J

Více
20. bře 2019 10:18 #21487 od Ivan Horejsi
"Vykon je neuveritelny" je hoodne vagni formulace. Nejaka cisla by nebyla?

Porad si myslim, ze moje vysledky ma na svedomi motor a baterka, ale vic ta nova baterka.
Apropo, motor bez prodlouzeneho cenichu se s kuzelem 32 a tenkym trupem nejak nesrovna.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
26. bře 2019 12:33 #21531 od Ivan Horejsi
Vzorek ze dneška:
Krytá oběžka Dualsky. Stator 2320, vnější průměr 31, hřídel 5 s dírou, KV1350.
Jeste nema ani jmeno ani cenu.
Už se těším na test.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
26. bře 2019 13:37 #21532 od Martin Veleba
A hmotnost ?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
26. bře 2019 13:46 #21533 od Ivan Horejsi
Jo, zapomenul jsem.
104 gramy tak jak je na fotce.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
26. bře 2019 21:29 #21543 od Pavel Svoboda
Pro inspiraci co lze dokázat s oběžkou ... F3B e od Vaška Vojtíška s motorem Turnigy D3548/4 1100KV a 4s baterkou.
Jinak Vašek se toho opravdu nebojí a má i svoje vrtule

I pád na "ústa" je pohyb dopředu !
Přílohy:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
13. dub 2019 08:43 #21651 od Ivan Horejsi
Koncem února jsem dělal testy stoupání s Pike Perfection o hmotnosti 1560 gramů s motorem Dualsky 2838 s prodloužením. Baterka 1000-3S, vrtule RF 10x6, rozteč čepů 38. Stator motoru je vlastně 2320 a velký průměr motoru 29.
Výsledky mne příjemně překvapily. Jsou tady, o 2 strany zpět.
Tak jsem naložil na 1920 gramů. Výška F5J byla 240 metrů. To už se mi zdálo skoro nereálné. Nic jsem nikam nepsal a rozhodl se, že zkoušky zopakuji. Raději jsem použil jiný výškoměr.
Pak dlouho nespolupracovalo počasí nebo jiné okolnosti, takže jsem na louku dostal až v pondělí, po měsíci.. Počasí tedy jarní nebylo a docela to foukalo. Aladin psal stabilně 4 a nárazy 10. Pěkná kosa.
Stihl jsem 2 lety, mezi nimi byla baterka plně dobita. Přestávka asi třičtvrtě hodiny.
Grafy:

Dosažená F5J výška v obou případech 248 metrů. Teď už věřím.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
29. srp 2019 10:48 #22120 od Pavel Svoboda
Panové máte někdo zkušenost s moterem MEGA AC16/10/3+KPG 5:1 ?
Na webu Megy není, ale lítá to Vojta Valenta ve Fortuně

I pád na "ústa" je pohyb dopředu !

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
29. srp 2019 12:16 #22122 od Tomas Hruby
Znám velmi dobře s touto převodovkou delší verzi 16/15/2 a pro model něco nad 2 kg je to v pohodě. Popravdě o kratší verzi mám jisté pochybnosti, stačit to asi bude, ale úplné zázraky a velkou rezervu stoupavosti bych nečekal.

Mimochodem ale obecně - já vlastně s kombinací KPG a Mega začínal a s odstupem si myslím, že to je pořád hodně dobré řešení hlavně pro těžší modely, převodovka je trochu těžší než Reisenauer i Schambeck, motor je taky lehce těžší, ale zase to je dost robustní a spolehlivé, přitom za dobrou cenu - bez slev celkem někde mírně pod 4000 zatímco Schambeck je mezi 6-7 tisíc...

Akorát bych dnes místo 16/15/2 spíš bral 16/15/3 a počítal se čtyřčlánkem...

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
29. srp 2019 13:26 - 29. srp 2019 13:35 #22123 od Pavel Svoboda
Schambeck 1025 turbo převod 1:6,75 , vrtule 16/8,5 a 3S lítá Honza v Prestige a musím říc, že za ty peníze to opravdu nestojí ( myslím ten motor ... o "Botasce" si to nedovolím říci ani já : - ).

Megu 16/15/3 KV 2800 (4S) a 16/15/2 KV 4180 (3S) s převodem znám taky - dorá volba.
v Trnavě jsem se bavil s Vojtou o zakrytované oběžce XPower F2919/10 s vrtulí 11x6 a říkal jenom chválu.


Nicméně právě MEGA AC16/10/3+KPG5:1 KV 3700 / proud 40 (60A) na 3S a 92 gramů / by se mi líbala víc ... proto se ptám zda ji někdo létá ?

I pád na "ústa" je pohyb dopředu !
Přílohy:
Poslední změna: 29. srp 2019 13:35 uživatelem Pavel Svoboda.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
29. srp 2019 17:10 #22124 od Tomas Hruby

Pavel Svoboda napsal: Schambeck 1025 turbo převod 1:6,75 , vrtule 16/8,5 a 3S lítá Honza v Prestige a musím říc, že za ty peníze to opravdu nestojí ( myslím ten motor ... o "Botasce" si to nedovolím říci ani já : - ).


Mám pocit, že Honza Vácha létá dost utahané baterky, já mám přesně to samé v těžkém Storku a jsem dost spokojený (čímž ale neříkám, že bych se na stejný výsledek nedostal i za méně peněz).

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 1.337 sekund

Stoupák.cz je nezávislým komunitním webem. Pokud máte cokoliv, co by jste chtěli zde uveřejnit, neváhejte nás kontaktovat. Rádi se podělíme o zajímavé informace, reportáže nebo návody.

Ads Elite footer

Weby přátel

dnz

Banner baterie

banner6

Chceš tu být ? napiš nám

Koho podporujeme a kdo nás ?

Chceš tu být ? napiš nám