question-circle Motor + vrtule + baterky pro F5J

Více
27. lis 2019 14:30 #22489 od Martin Beseda
Ano Tome, špatně zvolené slovo.
Na zemi mi teče přes něj do 32A, ale potřeboval bych vrtuli s větším stoupáním, tak si nejsem jistý. Model je uzavřený, nechlazený.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
27. lis 2019 15:32 #22491 od Tomas Hruby
V podstatě ti Pavel Hloušek píše to samé, co já - YEP30A může vyhovovat, ale neřekl bych, že to je vyloženě typ na výrazné přetěžování. Osobně bych určitě nezkoušel jít nad 40A, ale spíš bych se pro 30s běhu v kuse držel někde u 35A.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
28. lis 2019 15:15 #22492 od Martin Beseda
Před chvíli jsem letěl s regulátorem 30A a odběrem (na zemi) 34A. Vzhledem k tomu, že je chladno, nebylo po přistání poznat zahřátý regulátor, ani motor. To bylo s vrtulí 13/8. Potřebuji ale trochu přidat na tahu a chtěl bych použít vrtuli 13/10. A opravdu do "čumáku" nemůžu přidat žádnou hmotnost. To bude ještě zajímavé.

Jinak, to jsem zrovna zalítal nové letadlo, po roční pauze ve stavění. Je hotovééé.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
29. lis 2019 10:13 #22508 od Ivan Horejsi
Vy musite ty svoje eroplany opravdu nenavidet, kdyz na nich testujete regulatory bez minulosti, bez dobre povesti, prezujete je atakdal.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
29. lis 2019 16:05 #22509 od Milan Chalupník

A opravdu do "čumáku" nemůžu přidat žádnou hmotnost.

Tak ho máš asi dlouhý, je třeba zkrátit a zase můžeš přidat výkonnou hmotu, nebo něco ještě šoupnout vzad.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
01. pro 2019 08:56 #22510 od Alois Hrabáček
Hoši má někdo zkušenosti s převodovkou Reisenauer? U moji s motorem Mega má trochu vůli na hřídeli. Jak je ve vnitř složená? Když dám na hřídel kužel, tak trochu hřídel hrká, nepoznám jestli to je v předním ložisku nebo někde vzadu?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
01. pro 2019 09:15 - 01. pro 2019 09:18 #22511 od Pavel Svoboda
Předsedo je to přední ložisko a je to tvrdým přistáním.Demontáž je "zadem".
1) vyndat satelity
2) sundat přední prstenec
3) vyrazit "klikovku"
4) sehnat ložisko ( to bude problém ... v ČR koupíš poze nerezové) - raději obě (každý je jiný rozměr
5) demontáž ložisek
6) nalisovat nová ložiska
7) nalisovat "klikovku" a ZALEPIT přední prstenec

Doporučuji zavolat pana Matyáše a domluvit servis s ním (ložiska by měl už mít snad skladem).

Jinak pro ty co říkají "U Reisenauera praskají hřídele protože jsou duté" mám prima foto

I pád na "ústa" je pohyb dopředu !
Přílohy:
Poslední změna: 01. pro 2019 09:18 uživatelem Pavel Svoboda.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
01. pro 2019 09:27 #22512 od Alois Hrabáček
Pavle, nejdřív musím odmontovat převodovku od motoru a jak? Vepředu po obvodu demontovat těch pět šroubků na které nemám klíč, ale zítra si ho koupím, jaké má označení Thorax ?.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
01. pro 2019 09:38 - 01. pro 2019 09:44 #22513 od Pavel Svoboda
Jest-li nevíš jak se "půlí" převodovka od motoru tak ji nečistíš a nemažeš ...
Lojzo opravdu se raději domluv s Danem ... jnak motor se sundáva docela snadno,jen potřebuješ klíče


KLIČE a DOMEČEK včetně ložisek a LOŽISKO

I pád na "ústa" je pohyb dopředu !
Přílohy:
Poslední změna: 01. pro 2019 09:44 uživatelem Pavel Svoboda.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
01. pro 2019 09:44 #22514 od Alois Hrabáček
Máš pravdu, zítra to domluvím. I když by mně zajímalo jak to vypadá vevnitř? :)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.507 sekund

Stoupák.cz je nezávislým komunitním webem. Pokud máte cokoliv, co by jste chtěli zde uveřejnit, neváhejte nás kontaktovat. Rádi se podělíme o zajímavé informace, reportáže nebo návody.

Weby přátel

vpmodel

Chceš tu být ? napiš nám

Koho podporujeme a kdo nás ?

Chceš tu být ? napiš nám