question-circle Motor + vrtule + baterky pro F5J

Více
01. pro 2019 09:38 - 01. pro 2019 09:44 #22513 od Pavel Svoboda
Jest-li nevíš jak se "půlí" převodovka od motoru tak ji nečistíš a nemažeš ...
Lojzo opravdu se raději domluv s Danem ... jnak motor se sundáva docela snadno,jen potřebuješ klíče


KLIČE a DOMEČEK včetně ložisek a LOŽISKO

I pád na "ústa" je pohyb dopředu !
Přílohy:
Poslední změna: 01. pro 2019 09:44 uživatelem Pavel Svoboda.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
01. pro 2019 09:44 #22514 od Alois Hrabáček
Máš pravdu, zítra to domluvím. I když by mně zajímalo jak to vypadá vevnitř? :)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
01. pro 2019 09:58 #22515 od Pavel Svoboda
Jo a ještě mne napadlo ... možná máš jen posunutý ten přední kroužek. Ale stejně se musí převodovka demontovat,kroužek dorazit a hlavně zalepit.
Jinak si pamatuji, že jsi "schopný" vyrazit zadní čelo Megy (bez převodovky) při přistání. Takže spíše i ložiska.

I pád na "ústa" je pohyb dopředu !

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
01. pro 2019 10:28 #22516 od Alois Hrabáček
To vyražení zadního čela přispělo k vylepšení motorů Matyášem o vložení pružné podložky a tím odpružení kotvy motoru. Ale v té době se létalo s éry vážící cca 1700-1900 g a přistávalo se ala F3J. Ale to už je pět let a nejen technika se změnila, ale i přistávání.:).
Jinak, vnitřek převodovky nic zvláštního podle obrázků (nikdy jsem se o tuto nezajímal až dnes) podobné jsou od Franty Haindrycha, ten má i satelity na ložiskách.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
01. pro 2019 11:09 - 01. pro 2019 11:11 #22517 od Pavel Svoboda
Reisenauer má taky ložiska na satelitech. Akorát pan Haindrych má ty satelity s poloviční šířkou : - )

I pád na "ústa" je pohyb dopředu !
Poslední změna: 01. pro 2019 11:11 uživatelem Pavel Svoboda.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
01. pro 2019 11:35 #22518 od Petr Dušek

Alois Hrabáček napsal: ...podobné jsou od Franty Haindrycha...

... asi od Hendrycha, to jen pro pořádek ;)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
02. pro 2019 08:40 #22519 od Alois Hrabáček
Máte oba pravdu. Převodovku mám rozebranou, výroba klíče a držáku trvala asi půl hodiny. A na nic podstatného jsem nepřišel, radiální vůle ložiska +- žádná a celková vůle je způsobena jednak axiální nepatrnou vůlí ložiska a vůlí satelitů proti ozubení skříňky převodovky. Tak nic zvláštního. Teť přemýšlím čím to namažu? Asi vazelinou na serva. Henrych říkal, že stačí pár kapek oleje? Kdo má zkušenosti?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
02. pro 2019 08:47 #22520 od Martin Veleba
Lojzo, Ivan Hořejší prodává originální vazelínu
www.horejsi.cz/Pages/DetailProdukt.aspx?objcislo=3546

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
02. pro 2019 08:53 #22521 od Tomas Hruby
Existuje přímo vazelína na planetovky - něco jako tohle: www.topmodelcz.cz/index.php?&desktop_bac...bozi_detail&id=38382
Já mám něco takového pro změnu od MPJet, teoreticky ideální přirozeně "originál" od Reisenaura - www.reisenauer.de/aid-1135-High-performa...ar-grease-2-5ml.html , ale mám dojem, že MPJet je v podstatě to samé.

Tohle je na převody a satelity, do klasických kuličkových ložisek existuje přímo určený řídký olej, užívají hodně automodeláři, viz třeba toto z HK (pro Pavla S. - nejde o Hradec Králové :-) ): hobbyking.com/en_us/trackstar-high-speed...-lubricant-15ml.html , u nás to bude ke koupi v modelářských obchodech víc cílených na RC auta.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
02. pro 2019 09:20 #22522 od Ivan Horejsi
Zkusim to sepsat to hlavni na jedno misto. GS Reisenauer.
- Resienauer dodava motor s centrovanou prirubou a prilepenym patsorkem. Hlavni duvod je ten, aby zakaznici nehledali v sestave nejake zazraky. Montaz se MUSI provest se specialnimi klici, jinak muze dojit k rozhozeni souososti a havarii prevodovky!
- Dulezity je venec. Pro F5J je z duralu s tvrdym eloxem. Max. vykon do 500W, Tady je to na strankach Reisenauera trochu nejasne, ale podle osobniho sdeleni je to tak. Pro vyssi vykon do 1000W je ocelovy venec. Je o 6,5 gramu tezsi. Pro jeste vyssi vykony 4 pastorkova sestva.
My to mame na webu uz spravne.
Vazelina, kterou mame a kterou R. pouziva, je ridsi - pro snizeni treni. Existuje dokonalejsi, ale hustejsi a zvysuje udajne treni.
Prevodovka se musi obcas primazavat pomoci otvoru v hrideli. Jednou za cas rozebrat a poradne vycistit a namazat. Servisni interval popisuje R. dost vagne, takze spis asi "citem".

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 1.004 sekund

Stoupák.cz je nezávislým komunitním webem. Pokud máte cokoliv, co by jste chtěli zde uveřejnit, neváhejte nás kontaktovat. Rádi se podělíme o zajímavé informace, reportáže nebo návody.

Ads Elite footer

Weby přátel

dnz

Banner baterie

banner6

Chceš tu být ? napiš nám

Koho podporujeme a kdo nás ?

Chceš tu být ? napiš nám