question-circle Motor + vrtule + baterky pro F5J

Více
20. led 2020 11:30 #22648 od Petr Heinrich
Tak po informacích od Schambecka, kde pro 6S setup odhaduje 900W s vrtulí 12x8. To bude odpovídat proudu lehce přes 40A. Pohon je asi 106g těžký. To samé dokáži i se 4S a vhodným motorem. Jen proud bude lehce nad 60A. To znamená těžší regulátor. U baterií mi přijde, že 2x 3s 650mAh proti 4S 1000mAh zas tak výhodné nebude.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
05. srp 2020 13:39 - 05. srp 2020 13:44 #23291 od Pavel Svoboda
Tak jsme si dali práci s vrtulí pro Honzu ... a prostě jeho letadlo má velkou špičku a nesedí to.

I pád na "ústa" je pohyb dopředu !
Přílohy:
Poslední změna: 05. srp 2020 13:44 uživatelem Pavel Svoboda.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
15. říj 2020 06:17 #23505 od Bohdan Biječek
Pánové, potřebuji poradit s pohonem pro Infinity Evo. Bude to verze Performance, takže vzletovka by měla být 1500g, naložit se dá do cca 2100g.

Samozřejmě, nemusím nic řešit a použít výrobcem doporučený pohon s převodovkou. Ale tak nějak trošku přemýšlím nad cenovou optimalizací. :)

Tohle vlákno jsem pročetl celé a nejvíce mě zaujal test Ivana Hořejšího s Dualsky XM2838EG na stranách tuším 46 a 48. Ty výsledky i s letadlem naloženým přes 1900g jsou dost zajímavé . . .

Myslíte, že setup DS XM2838EG-9L na 3S s vrtulí 10x6 bude fungovat? Nebo nad tím nemám moc přemýšlet a jít do převodovky?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
15. říj 2020 06:59 - 15. říj 2020 07:00 #23506 od Pavel Svoboda
Za mne převodovka a motor co má doporučený Bohouš ... ale třeba "Vostřeli" v čele s Malčou lítaj "na přímo".
Takže "oblečená - neoblečená" : - )

I pád na "ústa" je pohyb dopředu !
Poslední změna: 15. říj 2020 07:00 uživatelem Pavel Svoboda.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
15. říj 2020 07:54 #23507 od Ivan Horejsi
Vsechno ma svoje.
Co se tyka vykonu, pak nejlepsi je prevodovka. Vsechno hraje pro ni. Rychlobezny motor, tluste draty, tedy vetsi proud. Velka vrtule s velkym uhlem natoceni ma vetsi ucinnost.
Motor si muze vzit vetsi proud, takze aby se vyuzil musi byt "silnejsi" regl 60+.
Prevodovka ale potrebuje udrzbu a nektere dost castou. Viz navod k pouziti Reisenauer.
Dalsi dil muze mit dalsi poruchy.

Naprimo: Motor 2838 je uz old school. Vylepsena verze (podobna streva) je zapouzdrena obezka EG3040-9.
Eroplan 1550g vyveze pres 300 metru na 3S a 10X6. Nebo se da pouzit 4S a vrtule 9x6, pak je vykon jeste mnohem vyssi. Ovsem i proud. Funguje, ale je to uz mimo navrhovy stav. Regl take 60+.
Zasadni vyhoda: Bezudrzbove.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
15. říj 2020 07:59 #23508 od Bohdan Biječek
Ta zapouzdřená oběžka EG3040-9 na 3S je můj tajný tip, ovšem pokud se vejde do trupu. Letadlo doma ještě nemám, takže nevím. Nenašel jsem ji v dlouhé verzi, asi se nedělá, že?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
15. říj 2020 08:10 #23509 od Ivan Horejsi
Vesla se mi do Dynamika, kam se uz 2838 kvuli kabelum nevesel.
Kuzel ovsem 32.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
15. říj 2020 09:11 #23510 od Radim Barč
Čirou náhodou jsem zrovna porovnal dva motory, opláštěné oběžky Dualsky a XPower. XPower mám odzkoušený celou sezónu v Explorer 1550g. Funguje výborně.
Dualsky je znatelně větší a musel jsem dělat na Exploreru větší přepážku, aby vešel na místo kde v pohodě fungoval XPower.

This browser does not support PDFs. Please download the PDF to view it: Download PDF

Přílohy:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
15. říj 2020 09:59 - 15. říj 2020 10:04 #23511 od Milan Chalupník
Pod 1500g bez váhání oběžka, ale tento případ je poslední dobou hodně diskutabilní. Panuje zde více názorů, a opodstatněných. Z oběžky se dá více vyždímat při použití 4S a zůstat na podobných listech i proudech jako u 3S, ale najednou tam jsou zase strašidelné otáčky na vrtuli, navíc dnešní výrobci čtyřčlánků nás nějak neberou jako cílovou skupinu a často je problém s prostorem v trupu. Sice radši slyším lahodný zvuk oběžky, ale převodovka v tomto případě vyřeší její nevýhodu a otevře se přepestrá výkonová hitparáda, holt to stojí peníz navíc a jednou za rok údržba. Nakonec zde využiji se veřejně zeptat, zda byla již někde zaznamenána destrukce převodovky Reisenauer ?
Poslední změna: 15. říj 2020 10:04 uživatelem Milan Chalupník.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
15. říj 2020 12:06 - 15. říj 2020 16:09 #23512 od Pavel Svoboda
U nás v partě byla destrukce pouze jednou. O lámání a praskání duté hřídele nemůže být řeč ... satelity také přežili .

I pád na "ústa" je pohyb dopředu !
Přílohy:
Poslední změna: 15. říj 2020 16:09 uživatelem Pavel Svoboda.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.626 sekund

Stoupák.cz je nezávislým komunitním webem. Pokud máte cokoliv, co by jste chtěli zde uveřejnit, neváhejte nás kontaktovat. Rádi se podělíme o zajímavé informace, reportáže nebo návody.

Weby přátel

vpmodel

Chceš tu být ? napiš nám

Koho podporujeme a kdo nás ?

Chceš tu být ? napiš nám