heart off-topic povídání o všem možném

Více
20. pro 2012 21:22 - 20. pro 2012 21:24 #8698 od Aleš Krátký

Je to rebel ! při zatýkání tři vojáky těžce zranil, dva zhmoždil a jednoho... jednoho zesměšnil, navrhuji zavřít ho nadoživotí! To jako do konce života?
Poslední změna: 20. pro 2012 21:24 uživatelem Aleš Krátký.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
20. pro 2012 22:05 #8700 od Lubomír Vaňura

Aleš Krátký napsal: to ale jsi i u Stopalcovek, ktere (jak doufam) poradne rozjedeme


Já už asi ne ;) já jen FAI F5J (pokuď by byl čas ,tak možná jeden závod) ;)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
20. pro 2012 23:00 #8701 od Aleš Krátký
premlouvat te nebudu.
tvoje volba.

Je to rebel ! při zatýkání tři vojáky těžce zranil, dva zhmoždil a jednoho... jednoho zesměšnil, navrhuji zavřít ho nadoživotí! To jako do konce života?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
21. pro 2012 08:13 #8702 od Radim Barč
Zbývá jen se pousmát!

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
21. pro 2012 08:33 #8703 od Tomas Hruby
Řekl bych, že se u RCEK "podvody" moc dramatizují a v reálu jich zase tolik není. Sice jsem na pár "podivností" narazil, ale přiznejme si, že jisté pochybnosti byly i kolem F5J a koneckonců i řady jiných kategorií. Vzpomeňme si třeba na vášně planoucí kolem různých "mazání trupu" či "ostruh" v době největší slávy RCEN... V tomhle zkrátka "Káčka" nijak nevybočují z průměru :-)

Mě na RCEK spíš letos znechutil nárůst výšek. Těch případů, kdy skupinu vyhrál někdo jen tím, že motoroval opravdu do "stratosféry" bylo prostě moc, nešlo o náhodu. A bohužel v tom vidím trend, před rokem mi to zas tak časté nepřipadalo. Kategorie se tím sune nepříjemně silně směrem k RCEN...
Mimochodem jsem letos viděl tuším 5 modelů, které na to doplatily - pád po ztrátě z dohledu (a to jsem přitom neobjel až tak moc akcí). Tady prostě začíná končit legrace, jenže opozice proti změnám byla velmi silná.
Nu což, už tu máme alternativu, tak uvidíme, jaký bude další vývoj...

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
21. pro 2012 09:02 #8704 od Aleš Krátký

Radim Barč napsal: Zbývá jen se pousmát!

co to znamena ? :)

Tomas Hruby napsal: Řekl bych, že se...

nj, reseni sice je,ale nikdo ho asi neprije zeano. (treba max 30 sec. okno). Treba to ale sere vice lidi a prejdou prave to Stopalcovek.kdo vi ? :)

Je to rebel ! při zatýkání tři vojáky těžce zranil, dva zhmoždil a jednoho... jednoho zesměšnil, navrhuji zavřít ho nadoživotí! To jako do konce života?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
21. pro 2012 09:22 #8705 od Jaroslav Nezhyba
-nějak zde postrádám hlasy ostatních soutěžících RCEK-jestliže vyletím do 200-300m na motor a pak padám dolů,nemohu mluvit o termickém létání-bude asi zapotřebí zkrátit dobu chodu motoru na př.kolem 15-20 sec ,výšky se omezí a vše bude o něčem jiném.Jinak se jedná o jednu z několika národních kategorií,které slouží k relaxaci a pobavení přítomných soutěžících.Dále bych si dovolil připomenout,že ne všichni mají zrak jako orel-lítá i dost početná skupina brejlovců a na mladší tohle čeká také.Termickým létáním pro mne je =vypnutí kolem 100 m ,někdy i níže a ukaž,co umíš.Jo-ještě bych navrhoval snížit let.čas z 10 na 8 min.jinak si řada koleduje o křečové žíly.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
21. pro 2012 09:27 #8706 od Aleš Krátký
Hodně lidí čte, málo píše :(

každopádně pokud se výškami nic neudělá (jako že v 2013 už těžko) tak si myslím, že dost lidí zkusí výškáče a docela možno u nich zůstanou.

uvidíme. A co názory ostatních ? těžko říci bohužel :(

Je to rebel ! při zatýkání tři vojáky těžce zranil, dva zhmoždil a jednoho... jednoho zesměšnil, navrhuji zavřít ho nadoživotí! To jako do konce života?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
21. pro 2012 09:42 #8707 od Tomas Hruby

Jaroslav Nezhyba napsal: jestliže vyletím do 200-300m na motor a pak padám dolů,nemohu mluvit o termickém létání


Víš Jardo, kdyby se létalo mezi 200-300m s velkou většinou letů do 250m, tak by to bylo ještě relativně OK. Přeci jen je to národní kategorie, kde by měl mít šanci to naletět i někdo méně zkušený. Problém je v tom, že letos byly zase k vidění lety v "eNkovém stylu" i nad 400m na motor (nad 300m pak docela běžně) a to už mi docela vadí :(

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
21. pro 2012 10:39 #8708 od Jaroslav Nezhyba
Máme zatím 4 národní kategorie- RCEN-O-J-K,čili potenciální začátečník má možnost výběru s ohledem na materiální vybavení a bez omezení rozpětí a pohonu začít na př.s RCEN +RCEO a později vybírat ze zbývajících....ale to omezení chodu motoru v RCEK bych po konzultaci s trenérem Jirkou V. zkusil navrhnout a prosadit do pravidel na r.2013....jde jen o dílčí změnu.Je ale otázkou,jak kontrolovat objektivně dobu chodu motoru.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.407 sekund

Stoupák.cz je nezávislým komunitním webem. Pokud máte cokoliv, co by jste chtěli zde uveřejnit, neváhejte nás kontaktovat. Rádi se podělíme o zajímavé informace, reportáže nebo návody.

Weby přátel

vpmodel

Chceš tu být ? napiš nám

Koho podporujeme a kdo nás ?

Chceš tu být ? napiš nám