file Větroň K3600

Více
28. bře 2016 22:58 #16436 od Peter Maňka
Odpověděl Peter Maňka pro téma Větroň K3600
No ja mám KST X08 v F3K hádzadle (Maia) pol roka, a jedno mi opakovane blbne, druhé OK:
- stále musím strediť, furt sa rozíde, aj 5x za 3 hod.
- občas zblbne úplne, rozkmitá sa podobne ako kedysi na FM rušenie. Stalo sa to za pol roka tak 6, 7 x a dva krát som to nezvládol a švihol dosť do zeme (drobné opravy). Pomôže len vypnúť a zapnúť napájanie.

Napájané napriamo 2S LiFe

Kedysi dávno aj autá, potom všetko možné, potom F3F a teraz F5J

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
29. bře 2016 07:47 #16442 od Ivan Horejsi
Odpověděl Ivan Horejsi pro téma Větroň K3600
Jestli jsou serva od nas, samozrejme vymenime. Poruchovost serv 08 je asi tak 1%. Opakovani zavady u jednoho člověka je dost divne.

Ted jako uživatel:
Napajeni napřímo ze 2S se mi vůbec nelibi a nikdy bych je nepouzil.. Takove napeti (8,4V) tam dlouho není, rychle poklesne na tech rekneme 7,4V. Takze pro "zlepseni parametru" serva to nedava vůbec smysl.
Ale vyssi napeti je tam dost dlouho na to, aby se diky nemu něco stalo. Rozdil vykonu při napajeni 8,4 a 7,4 totiž není maly! Musí se porovnávat 2. mocniny a pak je diference cca 30% (8,4**2/7,4**2).
Ano, na papiru je povolenych 8,4, ale nam jde spis o spolehlivost a bezpečnost.
Poděkovali: Karel Mrázek

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
29. bře 2016 07:56 #16443 od Karel Mrázek
Odpověděl Karel Mrázek pro téma Větroň K3600
Děkuji za nabídku, od Vás mám ale jen jedno a netuším jestli je to zrovna to, které shořelo. To předchozí pokažené (neshořelo, přestalo pracovat při vyšším napětí než 5,5 V) určitě od Vás nebylo, tím Vaším jsem ho nahrazoval. Elektrickou instalaci předělávám na 6 V, tak snad už bude pokoj, přijde mi potom ale zbytečné dávat peníze za tak drahá serva.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
29. bře 2016 09:56 #16447 od Ivan Horejsi
Odpověděl Ivan Horejsi pro téma Větroň K3600
Pro Bohuse:
[img]http://www.horejsi.cz/PhotoGallery/_temp/Zavit souosy.jpg
Poděkovali: Bohumil Belan

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
29. bře 2016 17:29 #16451 od Tomas Hruby
Odpověděl Tomas Hruby pro téma Větroň K3600

Ivan Horejsi napsal: Napajeni napřímo ze 2S se mi vůbec nelibi a nikdy bych je nepouzil.. Takove napeti (8,4V) tam dlouho není, rychle poklesne na tech rekneme 7,4V. Takze pro "zlepseni parametru" serva to nedava vůbec smysl.
Ale vyssi napeti je tam dost dlouho na to, aby se diky nemu něco stalo. Rozdil vykonu při napajeni 8,4 a 7,4 totiž není maly!


Není mi úplně jasné, zda Karel měl celý pohon na 2s LiPOL anebo samostatnou 2s napájecí baterku. Ono to totiž není totéž, pokud se napájí přímo z pohonné baterky, tak napětí spadne někam k jmenovitému 7,4V vteřinu po zapnutí motoru a už se k rizikovější hodnotě nevrátí, naproti tomu samostatná RX baterka si to může udržet podstatně déle.
Sám jsem loni na dvoučlánek s přímým napájením elektroniky létal docela dlouho a nebyly potíže, ale byla to právě ta verze s motorem, kde zkrátka to vyšší napětí je jen chvíli mezi zapnutím a startem, kdy zase není na serva žádná zátěž.

Jinak je ale fakt, že v lehkém Storku nyní používám naopak kombinaci MKS HV6100, ale napájím je z 5,5V BECu v Talonu - síly mají dost i tak, ale předpokládám, že jsou o tolik pod katalogovými parametry, že by to mělo spolehlivosti dost prospět.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
29. bře 2016 18:04 - 29. bře 2016 18:06 #16452 od Karel Mrázek
Odpověděl Karel Mrázek pro téma Větroň K3600

Tomas Hruby napsal:

Ivan Horejsi napsal: Není mi úplně jasné, zda Karel měl celý pohon na 2s LiPOL anebo samostatnou 2s napájecí baterku.




Napájení bylo z pohonné baterie. Servo (výškovka) vyhořelo prakticky okamžitě po zapojení baterie, naštěstí, tudíž zcela nezatížené. Musel tam protéct hodně velký proud, protože to přepálilo i spojovací plíšek mezi články baterie.

Poslední změna: 29. bře 2016 18:06 uživatelem Karel Mrázek.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
29. bře 2016 18:14 #16453 od Tomas Hruby
Odpověděl Tomas Hruby pro téma Větroň K3600
Mě to každopádně přijde jako nějaká kusová vada... Slušně udělané HV servo prostě nemůže při 8,4V bez zátěže odejít (a taky neodchází, opravdu jsem takto Perfectiona s HV6100 a JR DS189 létal skoro celý loňský rok). Něco jiného by bylo to takto provozovat dlouhodobě při plné zátěži serv, třeba u té samostatné RX baterie, ale to se tu zjevně nestalo.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
29. bře 2016 20:25 - 29. bře 2016 20:27 #16456 od Radek Novotny
Odpověděl Radek Novotny pro téma Větroň K3600
...vrátím se ještě ke své přípravě na minulé MČR v F5J, kdy jsem z blbosti připojil všechnu palubní elektroniku omylem před BEC, a ne až za něj... :whistle: Jediné co přežilo bez újmy byl přijímač FrSkya jedno klapkový servo Turnigy 777MG, zbytek serv to napájení čerstvě nabitou lipolkou 3S s 12,6V nepřežil. Nic se nějak moc ani nepeklo, jen prsklo, a konec. Nevím jak jsem to dokázal, ale pokus jsem zopakoval ještě jednou, a zase byla sada serv v pr.... a přežil opět jen přijímač a TGY-777MG :P

...a z toho jsem si vyvodil závěr, že asi v budoucnu budu muset používat všude už jen přijímače FrSky a serva TGY-777MG B)
Poslední změna: 29. bře 2016 20:27 uživatelem Radek Novotny.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
30. bře 2016 06:14 #16457 od Aleš Krátký
Odpověděl Aleš Krátký pro téma Větroň K3600
Kvalitní závěr :-DDDDD

Je to rebel ! při zatýkání tři vojáky těžce zranil, dva zhmoždil a jednoho... jednoho zesměšnil, navrhuji zavřít ho nadoživotí! To jako do konce života?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
30. bře 2016 11:33 #16471 od Petr Koláska
Odpověděl Petr Koláska pro téma Větroň K3600
... na základě velmi kvalitního a nezvratně průkazného testování :lol: :lol: :lol: Čéče, Radku, takovéhle testy ale docela lezou do peněz, ne? :ohmy: :huh:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.424 sekund

Stoupák.cz je nezávislým komunitním webem. Pokud máte cokoliv, co by jste chtěli zde uveřejnit, neváhejte nás kontaktovat. Rádi se podělíme o zajímavé informace, reportáže nebo návody.

Weby přátel

vpmodel

Chceš tu být ? napiš nám

Koho podporujeme a kdo nás ?

Chceš tu být ? napiš nám