file RCEK s výškoměrem v 2014?

Více
20. zář 2013 07:16 - 20. zář 2013 07:22 #10883 od Radek Novotny
Možná toto vyvolá pár komentářů, tak to raději kopíruji do nového vlákna... :whistle:

Mám potěšující zprávu ohledně příští sezóny co se týče seznamování s výškoměry... Zatím několik organizátorů (západního typu...) RCEK soutěží projevilo spokojené mručení nad nápadem, dát do RCEK zkušebně výškoměr, a mezi koly RCEK UMOŹNIT zalétat si RCEK-P ("P" jako Pérákovo nápad... ) Vše by v RCEK zůstalo STEJNÉ, jen by se doplnil výškoměr, tím i max 30s motoru, a psychologická penalizace -1 bod nad 200m výšky.
Třeba se to ujme a zalíbí, a cesta k použití výškoměrů v roce 2015 bude prošlapanější...
Plusy vidím:
*Může být sranda a alti-osvěta
*Čas se měří od povelu motor stop, takže se nebude růst na rozpětí a hmotnosti modelů
*Lidi si ošahají psychologickou hranici 200m
*Rozdíly ve výkonnosti dnešních motorů se minimalizují na pár bodů, oproti penalizaci za výšku, a i v případě letu pod 200 metrů to jsou stále jen pár bodíků

Určitě nás bude stejně málo i na toto, tak bychom se s tím mezi kola RCEK mohli vejít, ne? Rozhodně se už nebude lítat do nevidim, i rozdíl mezi dnes zanedbatelnými 270m a 300m případně nasází pěkných 30b rozdílu...
V Chomutově to určitě zkusíme...
Poslední změna: 20. zář 2013 07:22 uživatelem Radek Novotny.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

vpmodel

Více
20. zář 2013 07:19 #10884 od Aleš Krátký
svůj názor jsem ti k tomu řekl do telefonu.

dělat něco,co už existuje mi přijde jako blbost. Zvlášť, když jsem tady tak pracně vysvětloval, že letadlo nehraje roli (jako důkaz budiž výsledky již odlétaných soutěží).

Raději se k tomu nebudu vyjadřovat dále. Povíme si za rok kluci.

Radku vypiš ještě mínusy, ať jsi objektivní.

Je to rebel ! při zatýkání tři vojáky těžce zranil, dva zhmoždil a jednoho... jednoho zesměšnil, navrhuji zavřít ho nadoživotí! To jako do konce života?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
20. zář 2013 07:24 - 20. zář 2013 07:31 #10885 od Radek Novotny
Mínusy si řekneme, až to vyzkoušíme... Zatím se mi ten nápad akorát tak "líbí". Na nenásilné seznámení s výškoměry během soutěže RCEK a'la "přijela k nám pouť" je to ok, ne? :huh: Stejně si myslím, že budeme tak max. do 6 lidí... víc asi ne... :(
A ostatně, stejnou šou můžeme v případě zájmu udělat později i na RCEV, né? Všechno je to o zájmu, kdo se bude chtít připojit, a o organizátorovi soutěže, zda bude ochoten to vsunout mezi k....

Za LMK Chomutov mohu říci, že tuto vsuvku příští rok určitě nabídneme...!
Poslední změna: 20. zář 2013 07:31 uživatelem Radek Novotny.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
20. zář 2013 07:37 - 20. zář 2013 07:44 #10886 od Aleš Krátký
Jako seznameni ano,ale nechapu proc neudelat seznameni rovnou s tim,co bude ofiko a bude se letat vsude. neni tam zas tolik rozdilu krom slova "vypinam motor ted" a to mi neprijde jako takovy markantni rozdil.

ja k tomu napisu snad jen toto :
jedine co se zmeni je to, ze :


  • nebudete litat moc vysoko [+].

  • To ale neni to hlavni,proc jsme vymysleli RCEV. tim hlavnim problemem byla


  • prilisna vyrovnanost vykonu (to vam zustava i ted, protoze jedna vterina motoru rovna se 1 bod a to se rovna cca 12m vysky [-] )
  • nekladeni durazu na umeni pilotaze (to zustava, proc bych se vypinal v 50 metrech, kdyz ve 190 udelam ztratu jen cca 10 bodu ?! [-])
  • a hlavne omezeni vlivu motoru (to take zustava, "diky" motor stop a nepenalizovani vysky pod 200m [-])


  • kazdopadne drzim palce a snad si par lidi osaha vyskomery, jina cesta totiz asi nebude mozna.

    Je to rebel ! při zatýkání tři vojáky těžce zranil, dva zhmoždil a jednoho... jednoho zesměšnil, navrhuji zavřít ho nadoživotí! To jako do konce života?
    Poslední změna: 20. zář 2013 07:44 uživatelem Aleš Krátký.

    Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

    Více
    20. zář 2013 07:39 #10887 od Petr Koláska
    Na druhou stranu je potřeba přiznat jistý kladný vliv této snahy na zavádění výškoměrů i na západ :) Je to podstatný krok, který se opírá o fakt, že aby se zamezilo stratosféře, jako jediné pomůže penalizovat výšku - to už jsem psal půl roku nazpátek.... Nicméně, aby se docílilo důrazu na pilotáž, je potřeba ještě pár dalších úprav, a po jejich provedení zjistíte, že jste vlastně na pravidlech RCEV...

    Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

    Více
    20. zář 2013 08:33 #10888 od Radim Barč
    Podle mě na tom není pozitivního téměř nic. Dojde pouze k definitivnímu rozdělení teritoria. Pokud nejsou schopni ani jednou vyzkoušet RCEV a hned se vymýšlí jejich alternativa, tak si o tom myslím své.

    Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

    Více
    20. zář 2013 08:45 #10889 od Petr Dušek
    RCEK-P... jako to P mne napadlo jediné slovo, zde na veřejném fóru nereprodukovatelné, začínající na pí a končící na čovina.

    Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

    Více
    20. zář 2013 09:58 - 20. zář 2013 10:06 #10891 od Radek Novotny
    Ach Petře Petře, ještě že nevím, co to cizí slovo znamená... :(
    Když o tom přemýšlím ohledně vlivu motoru, tak ve 200m jsem s potenciální dýmovnicí za 12s, s motorem Dualsky jsem tam za cca 15s, oproti riziku spálení motoru, či penalizace za výšku i 1 bod za metr nad 200m, je to jasná eliminace vlivu supermotoru.
    A ohledně nějakých diskuzí o RCEV, když to zatím nechtějí v některých klubech lítat, tak proč je hned kecama zatracovat, když chce někdo vyzkoušet výškoměr v káčkách?
    Ty arogantní kecy z Hořic mi moc sympatické nejsou... :dry:
    Poslední změna: 20. zář 2013 10:06 uživatelem Radek Novotny.

    Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

    Více
    20. zář 2013 10:21 - 20. zář 2013 10:23 #10892 od Aleš Krátký
    Radku otočil jsi to hezký s tím motorem,ale vem v potaz můj příspěvek ohledně výšky 50 vs 190 metrů. Rozdíl minimalni a ty 3 minusove body v téže příspěvků by si měli přečíst všichni ... po pár soutěžích si na ně určitě vzpomenete... pokud mi nekdo uda opravdový důvod proč dělat ,,mutanta,,místo rcev klidně to uznán,ale dotedka nikdo neřekl proč ,,mutant,, a ne rcev. O tom to celé je

    Odesláno z mého GT-I8190 pomocí Tapatalk 4

    Je to rebel ! při zatýkání tři vojáky těžce zranil, dva zhmoždil a jednoho... jednoho zesměšnil, navrhuji zavřít ho nadoživotí! To jako do konce života?
    Poslední změna: 20. zář 2013 10:23 uživatelem Aleš Krátký.

    Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

    Více
    20. zář 2013 10:32 #10893 od Petr Dušek

    Radek Novotny napsal: ...
    A ohledně nějakých diskuzí o RCEV, když to zatím nechtějí v některých klubech lítat, tak proč je hned kecama zatracovat, když chce někdo vyzkoušet výškoměr v káčkách?
    Ty arogantní kecy z Hořic mi moc sympatické nejsou... :dry:

    Jediným argumentem jediného klubu který má problém s výškoměry je to, že nemají výškoměry. Jak jim teda pomůže kategorie káček s výškoměrem, to fakt ve své aroganci nechápu!

    Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

    Vygenerováno za 0.331 sekund

    Stoupák.cz je nezávislým komunitním webem. Pokud máte cokoliv, co by jste chtěli zde uveřejnit, neváhejte nás kontaktovat. Rádi se podělíme o zajímavé informace, reportáže nebo návody.

    Weby přátel

    vpmodel

    Chceš tu být ? napiš nám

    Koho podporujeme a kdo nás ?

    Chceš tu být ? napiš nám