file nOVÉ BATERIE A MOTOR DUALSKY

  • Ondřej Vinklář
  • Avatar uživatele Ondřej Vinklář Autor tématu
  • Návštěvník
  • Návštěvník
25. lis 2012 22:17 #8557 od Ondřej Vinklář
nOVÉ BATERIE A MOTOR DUALSKY vytvořil uživatel Ondřej Vinklář
Zdravím všechny zdejší piloty.
Chci se zeptat zda již má někdo doma tento nový motor a baterie od dualsky. A zda jste nekdo provedl něaké testy :?: za případné odpovědi díky

http://www.horejsi.cz/Pages/DetailProdu ... cislo=1973
http://www.horejsi.cz/Pages/DetailProdu ... cislo=1920

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

vpmodel

Více
26. lis 2012 07:02 #8558 od Aleš Krátký
pokud vim, tak Petr Kurjan tyto motory testoval, a mam pocit,ze ta 9tka uz nebyla tak dobra jako 10tka s mene otackama

baterie xpower kluci litaji,ale tyto cerne 60C neznam :shock: .Ale posledni varka bilych se prave petanovi po par letech krasne nafoukla a umrela :-D . jinak ale na ne lita dost velka skupina pilotu.

konkretnejsi se ti mozna ozve primo petr

Je to rebel ! při zatýkání tři vojáky těžce zranil, dva zhmoždil a jednoho... jednoho zesměšnil, navrhuji zavřít ho nadoživotí! To jako do konce života?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
26. lis 2012 09:35 #8559 od Tomas Hruby
Nepleteš si to s těmi testy "desetipólu" Dualsky? Moc se mi nechce věřit, že by byl v podmínkách RCEK horší stejně řešený motor při kV1875 proti kV1770, pokles Ri se prostě okecat nedá a tady jsme v rozsahu, kdy by ještě neměly nastat problémy "z druhého konce"...
Určitě ale narostou nároky na baterky, to mimochodem může být důvod případného horšího výsledku :(

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
26. lis 2012 11:20 #8560 od Aleš Krátký
petr lital na slabsim motoru s 11tkou vrtuli,a zdalo se to lepsi.
nevim,treba tu napise sam autor

Je to rebel ! při zatýkání tři vojáky těžce zranil, dva zhmoždil a jednoho... jednoho zesměšnil, navrhuji zavřít ho nadoživotí! To jako do konce života?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
26. lis 2012 16:13 #8561 od Tomas Hruby
Aha, tak pokud zkoušel "utočit" větší vrtuli, tak to nelze vyloučit. Já nějak automaticky počítal, že oba byly s 10x6 ;)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
27. lis 2012 00:44 #8563 od Petr Kurjan
Zkoušel jsem na motoru EA-10 vrtuli 11" na kratším trámku (34mm), takže skutečný průměr byl asi 10,6". Stoupavost byla kolem 13-14m/s při hmotnosti asi 580g (Daidalos cca 530g, ale naložený navíc měřící ústřednou EagleTree). Špičkové proudy se pohybovaly kolem 40A na startu a 29A/7450RPM v 5. sekundě. V tu chvíli byl příkon 211W!!! Motory řady EA sice mají odolnější vinutí, ale nechtěl jsem riskovat, že motor shoří na konci soutěže. To se mi stalo před rokem ve finále a utekla mi tak šance na umístění... Takže jsem raději zůstal u vrtule 10/6 na trámku 40mm (MP-Jet), se kterým je průměr 252mm. S touto vrtulí je stoupavost asi 11m/s, proudy kolem 30A na startu a 26A v 15s.

Pro porovnání - motor EA-9 s vrtulí 10/6 se roztáčel na 36A, v 5. sekundě měl 31A/8196RPM a po 20s jsem vypínal ještě při 29A/7700RPM (měřeno za letu, ale tehdy ještě bez výškoměru). Špičkový příkon byl na startu asi 270W(!), v okamžiku vypnutí 195W! Měřený motor je jeden z prvních prototypů, který mi na testy poskytl Ivan Hořejší. Tento motor letos ještě nebyl oficiálně povolen, protože nebyl běžně dostupný. Příští rok ale určitě poletí na soutěži RCEK!

Na výkon pohonu má ale vliv i kvalita a nastavení regulátoru. Já teď létám s levnějším 40A reglem z HK: http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewitem.asp?idproduct=9482 , nebo http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewitem.asp?idproduct=9482 . Oba regly jsou v podstatě stejné, liší se jenom nálepkou... Mám nastavenu vyšší spínací frekvenci (16kHz) a časování v rozsahu 22-30°. Regulátor má nízký odpor spínačů. To vše má vliv na celkovou účinnost pohonu a v kombinaci s tímto motorem se mi jeví jako povedená kombinace. Další výhodou je spínaný 4A BEC, který utáhne s rezervou kompletní sestavu 6 digitálních serv... (přijímač je napájen přímo z baterie pře SPC...)

Měření byla provedena před sezónou s tehdy ještě novou baterií Dualsky 1200 GT-s (45C). Kvalita baterií se ale mění v různých sériích. Stejné baterie z minulého roku jsou sice trochu nafouklé, ale i po 80 nabitích stále v pohodě létají, nová baterka z letošního jara už je v podstatě po smrti - má asi 70 cyklů a při odběru kolem 30A padá napětí pod 6,5V už asi po 8s. letu... Na jaro chci vyzkoušet novou baterii 60C, tak snad už nebude jen na pár startů... A taky doufám, že to vydrží motor. Ale EA-9 má silnější vinutí a snese tedy větší proudy, tak by to mohl vydržet. "Starý" EA-10 bude v náhradním stroji...

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
10. bře 2013 20:29 #9080 od Ondřej Vinklář
Zdravim,

Má již nekdo více otestovany tento motor a baterie?

Díky :-)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
11. bře 2013 09:12 #9083 od Petr Kurjan
Nové baterie jsou už doma, teď čekám na teplejší počasí a udělám další měření za letu. Chci opět porovnat oba motory (EA-9/EA-10), a zkusím i jinou vrtuli (štíhlejší listy) která umožní o něco vyšší otáčky. Pro EA-9 bude asi lepší.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
20. bře 2013 14:39 #9126 od Petr Semerák
Ahoj. Baterie Dualsky 1200 mAh, 60C jsem na zkoušku pořídil a není to žádná sláva, při mém standardním testu při odběru 25 A dají po 30 s jen o 0,06 V větší napětí, než 3 roky staré Hyperiony VX1100.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.324 sekund

Stoupák.cz je nezávislým komunitním webem. Pokud máte cokoliv, co by jste chtěli zde uveřejnit, neváhejte nás kontaktovat. Rádi se podělíme o zajímavé informace, reportáže nebo návody.

Weby přátel

vpmodel

Chceš tu být ? napiš nám

Koho podporujeme a kdo nás ?

Chceš tu být ? napiš nám