question-circle Motor + vrtule + baterky pro F5J

Více
14. pro 2019 08:23 #22534 od Martin Beseda
Může mít nová baterie větší kapacitu než je deklarované? Jde o 3čl. baterku Tatu 850 mAh.
(vybito 800mAh a napětí je na 3,7V)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
14. pro 2019 17:11 #22535 od Petr Dušek
800 přeci není větší než 850?? 3,7V by měla mít baterie (nová, kvalitní) při vybití přibližně 90% kapacity.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
14. pro 2019 18:21 #22536 od Martin Beseda
Ještě nebylo vybíjení u konce. Do napětí 3,4V se vybilo cca 900mAh.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
14. pro 2019 19:07 #22537 od Petr Dušek
Jaký význam má takové vybíjení baterie, kromě snížení životnosti?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
14. pro 2019 19:19 #22538 od Martin Beseda
Třeba takhle:
Čtu a snažím se problematiku lipolek pochopit několik let. Informace jsou opravdu různé a to dost rozporuplné. Jedna z nich je, jak zprovoznit nově zakoupenou baterku. Někde někdo píše, že to chce několikrát nabít a vybít, jinde jsem četl, že jenom nabít, další zdroj uváděl natvrdo do provozu (cca 35A). Takže na mě je vybrat si. A vybrat si správně nedokážu, protože nejsem jejich vynálezcem a nemám s nimi takovou zkušenost. Tak jsem se rozhodl pro postup (uvedení do provozu) po svém. Netvrdím, že je to správně, ale nikdo mi nedá 100% informaci. A pokud ano, tak další mi taky tvrdí že na 100% se to tak nedělá a jsem na začátku. Vlastně se většinou nic nedovím. A všechno (až na drobnosti) co vím, jsou moje vlastní, drahé, a dlouhodobé zkušenosti.
Nebo je nějaký návod jak je zprovoznit co se bere jako dogma pro lipolky? Já ho neznám...

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
15. pro 2019 08:45 #22539 od Milan Chalupník
1. koupím Lipolku, nabiji ji až pár hodin před lítáním, během jízdy na letiště a lítám
2. vybíjím ji rozumně, ne do mrtě, to jí vadí
3. z letiště odcházím z rozumně vybitými lipolkami, nejlépe na 50% kapacity, nebo je ukládám k odpočinku po STORAGE režimu nabíječe
4. plně nabitou lipolku nenechávám dlouho bez činnosti, to jí vadí
5. balancuji vždy

když bodou lipolky dlouho ležet, tak je dobré je dát do chladu, naopak provozně jim chlad vadí, přílišné horko také, nejlepší teplota pro provoz je zhruba 30-40°C, pro skladování 5°C, nic víc nemá cenu řešit, každé vybití zkracuje životnost.
Poděkovali: Pavel Svoboda

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
27. pro 2019 18:48 #22551 od Pavel Svoboda

Alois Hrabáček napsal: Pavle, nejdřív musím odmontovat převodovku od motoru a jak? Vepředu po obvodu demontovat těch pět šroubků na které nemám klíč, ale zítra si ho koupím, jaké má označení Thorax ?.


Tak teda jo ... začneme





Pročistím benzínem nebo lépe WDčkem ve stříkačce a to tak, že hřídelí nahoru - aby se zbytečně "nepropláchli"přední ložiska. a následně molitanový "štěrec" dočistí



I pád na "ústa" je pohyb dopředu !
Přílohy:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
27. pro 2019 18:53 - 27. pro 2019 18:56 #22552 od Pavel Svoboda
Následně "prostříknu" přes přední díru vazelínu. Postupně všechny 3 díry. Tím se vyčistí a namažou přední ložiska.




Při správné konstalaci vazelína vyleze i zde



a zevnitř to vypadá takto


I pád na "ústa" je pohyb dopředu !
Přílohy:
Poslední změna: 27. pro 2019 18:56 uživatelem Pavel Svoboda.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
27. pro 2019 19:00 #22553 od Pavel Svoboda
Dále demontuji satelity a jehlové ložiska satelitů



Jehlová ložiska mažu takto




Pozor! Někdy se stane, že je jehla vytlačena ( většinou u starších převodovek : - )


I pád na "ústa" je pohyb dopředu !
Přílohy:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
27. pro 2019 19:05 - 27. pro 2019 19:12 #22554 od Pavel Svoboda
Mi co hůře vidíme se lekneme, ale technika 21 století je mocná tak zkontrolujeme zda jsme vše vrátili



Satelity zpět do "klece"




přebytečnou a špinavou vazelínu odstranit



a namazat


I pád na "ústa" je pohyb dopředu !
Přílohy:
Poslední změna: 27. pro 2019 19:12 uživatelem Pavel Svoboda.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.905 sekund

Stoupák.cz je nezávislým komunitním webem. Pokud máte cokoliv, co by jste chtěli zde uveřejnit, neváhejte nás kontaktovat. Rádi se podělíme o zajímavé informace, reportáže nebo návody.

Weby přátel

vpmodel

Chceš tu být ? napiš nám

Koho podporujeme a kdo nás ?

Chceš tu být ? napiš nám