Klapky a plyn na kniplu
- Ivan Horejsi
-
- Offline
- VIP EXPERT
-
Méně
Více
29. dub 2016 13:39 #16706
od Ivan Horejsi
Odpověděl Ivan Horejsi pro téma Klapky a plyn na kniplu
Na tom tripolohovym prave nesmí byt 0. Spis třeba 30-70-100 - to uz si každý soudruh sam.
Pro vypnuti se musí sahnout jinam a když se to neudela (motor se vypne výškoměrem) tak se to strelhbite pozna, protože zustane potlacena vyskovka.
Nevymyslel jsem, tak nejak se to dela u vrtulniku.
Pro vypnuti se musí sahnout jinam a když se to neudela (motor se vypne výškoměrem) tak se to strelhbite pozna, protože zustane potlacena vyskovka.
Nevymyslel jsem, tak nejak se to dela u vrtulniku.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Tomas Hruby
-
- Offline
- SUPER SPECIALISTA
-
29. dub 2016 14:41 #16707
od Tomas Hruby
Odpověděl Tomas Hruby pro téma Klapky a plyn na kniplu
No "nesmí být" - víš kolik závodů už mám s tím "blbým" odlétáno? Motor jsem si za dva roky omylem vypnul přesně jednou 
Jinak co se týče chování po vypnutí motoru, tak to je u mne malinko jinak, já mám pro start letový režim jiný než pak pro termiku a po vypnutí se cvaká jako první změna režimu.
Jinak ale jedna obecná rada - doporučuji jistou konzervativnost ve změnách... Jeden z důvodů, proč motor ovládám popsaným způsobem (ač jsem výše sám připustil, že to ideální není), je nechuť to předělávat, když mám tento způsob zažitý zcela poslepu. Ze stejného důvodů létám pořád stejně rozložené letové režimy či třeba klapky (tam si navíc myslím, že to mám odladěné téměř optimálně) - nejhorší je změna chvíli před závodem

Jinak co se týče chování po vypnutí motoru, tak to je u mne malinko jinak, já mám pro start letový režim jiný než pak pro termiku a po vypnutí se cvaká jako první změna režimu.
Jinak ale jedna obecná rada - doporučuji jistou konzervativnost ve změnách... Jeden z důvodů, proč motor ovládám popsaným způsobem (ač jsem výše sám připustil, že to ideální není), je nechuť to předělávat, když mám tento způsob zažitý zcela poslepu. Ze stejného důvodů létám pořád stejně rozložené letové režimy či třeba klapky (tam si navíc myslím, že to mám odladěné téměř optimálně) - nejhorší je změna chvíli před závodem

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Petr Dušek
-
- Offline
- SUPER SPECIALISTA
-
Méně
Více
- Příspěvky: 2079
- Karma: 7
- Obdržená poděkování 75
01. kvě 2016 10:55 #16716
od Petr Dušek
Odpověděl Petr Dušek pro téma Klapky a plyn na kniplu
Nejnovější příhodu s (ne)přepnutím režimu mám ze včerejší soutěže. Při zapnutí vysílač sám upozorní, jestli jsou všechny přepínače tam kde mají být, ale jelikož mezi 2. a 3. finále jsem vysílač ani nevypnul, neměl mne kdo upozornit a já odstartoval se zapnutým režimem termika. Což o to, motor jde normálně, ale nefunguje potlačení výškovky do motoru a při stažení kniplu se ještě vychyluje odtokovka pár mm dolů, že jsem nastoupal vysoko by nevadilo, ale hlavně jsem v průběhu motorového letu měl stále pocit, že to tam musí být , když mi to tak leze nahoru i při staženém plynu... takže příště lépe, snad si to budu chvíli pamatovat
.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Ivan Horejsi
-
- Offline
- VIP EXPERT
-
02. kvě 2016 09:45 #16725
od Ivan Horejsi
Odpověděl Ivan Horejsi pro téma Klapky a plyn na kniplu
Tomasi, mne taky jednou a to je vic nez dost.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Bohumil Belan
-
- Offline
- Pokročilejší začátečník
-
Méně
Více
- Příspěvky: 39
- Obdržená poděkování 0
03. kvě 2016 19:48 #16735
od Bohumil Belan
Odpověděl Bohumil Belan pro téma Klapky a plyn na kniplu
Tiež som experimentoval s ovládaním plynu plynovou pákou, ale stávalo sa mi že som pred pristátím zabudol prepnúť letový režim do "Landing" a klapky nereagovali. Nasledovalo tvrdé pribitie modelu o zem, alebo pristátie ďaleko za bod. Vrátil som sa k ovládaniu motoru prepínačom, zatiaľ len "Štart-Stop" 100%-0%, ale na základe diskusie v tomto vlákne skúsim pripojiť trojpolohový prepínač. Používam Futabu FX20.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 0.276 sekund
Přihlášení
Poslední příspěvky
-
-
- RCEP - májová Vysočina, 17.-18.5. 2025 (3 Příspěvky)
- Vzhledem k aktuální předpovědi počasí sme se rozhodli obě soutěže, tzn. sobotní Třebíč...
- v Soutěže / Soutěže v roce 2025
- od Pavel Hloušek
- Dnes 20:17
-
-
-
- Ostravský nakladač 2025 (1 Příspěvky)
- Dobrý den všem. Dovolte mi vás pozvat na úvodní soutěže v rámci Ostravského nakladače, v...
- v Soutěže / Soutěže v roce 2025
- od Kamil Kičmer
- Dnes 10:02
-
-
-
- F5L - Neratovice - 18.5.2025 - Nedělní neratovický... (1 Příspěvky)
- https://kalendar.sorgair.com/views/?v=CONTEST_DETAIL&ID=469&LANG=cze Okénko krizové komunikace...
- v Soutěže / Soutěže v roce 2025
- od Ladislav Bušek
- Dnes 06:05
-
-
-
- 14. Samba Cup F5J (10 Příspěvky)
- v Soutěže / Soutěže v roce 2025
- od Jaroslav
- Včera 18:20
-
-
-
- GPS SportClass Josefov Bastion CUP JAROMĚŘ 2025 (3 Příspěvky)
- Video ze soutěže:
- v Soutěže / Soutěže v roce 2025
- od Václav Jeništa
- 12. kvě 2025 21:08
-
-
-
- F5J - Polanecké F5J a Jarní Ostravské F5J (3 Příspěvky)
- Pár fotek ze závodů:
- v Soutěže / Soutěže v roce 2025
- od Kamil Kičmer
- 12. kvě 2025 06:07
-
Stoupák.cz je nezávislým komunitním webem. Pokud máte cokoliv, co by jste chtěli zde uveřejnit, neváhejte nás kontaktovat. Rádi se podělíme o zajímavé informace, reportáže nebo návody.