file Nastavení chodu motoru a vypínání- vysílač FF10

Více
29. čen 2020 18:52 #23139 od Jaroslav Eichler
Mám dotaz k nastavení spouštění a vypínání motoru. Mám vysílač FF10 a chod motoru mám nastaven na kan. č.3 jako proporcionální tj. dolní poloha ovladače, motor neběží horní poloha max. otáčky. Při zapojeném výškoměru po vypnutí motoru a zapnutí funkce klapek přepínačem se nahodile pootočí vrtule. ( klapky jsou v nulové poloze- zavřené). V nastavení dorazu serva mám v dolní poloze 80% , ale závada trvá. Rovněž bych uvítal blokování nechtěného spuštění plynu- např. přepínačem. Pokud s tím má někdo zkušenosti, prosím o radu a případné možnosti nastavení. Děkuji za každou informaci. j. Eichler

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

hawk

Více
29. čen 2020 20:27 - 29. čen 2020 20:29 #23140 od Pavel Hloušek
Mám sice úplně jiný rádio, ale:
- to cukání by mohlo zmizet, když na tom kanále kterým ovládáš motor nastavíš rozsah výchylek např. +- 100% a následně zkalibruješ regl. Vyzkoušíš a pokud by to furt cukalo, zkus přidat rozsah např. na 110%. Pokud to nepomůže tak nevím.
- ohledně blokování vypínačem, já mám zmixovaný dva kanály. Na jeden z nich mám přiřazený vypínač a na druhý poťák. Když zapnu vypínač, motor se roztočí a poťákem ovládám otáčky volnoběh-maximál. Pokud je vypínač vypnutý, můžu s poťákem kvedlat jak chcu a motor se nesmí hnout. Důležitý je sladit to tak, aby se ti nespínal výškoměr dřív než se motor točí ( např. když je vypnutý vypínač a poťák posuneš na max ) , nebo naopak, že se motor točí, ale výškoměr to ještě nezaznamená a aktivuje se až při vyšších otáčkách. Je to trošku alchymie :)
Poslední změna: 29. čen 2020 20:29 uživatelem Pavel Hloušek.
Poděkovali: Jaroslav Eichler

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
30. čen 2020 14:29 - 30. čen 2020 14:29 #23141 od Petr Dušek
Používám T10CP, nevím jestli FF10 je totéž??

Taky mám motor na páce plynu a mám to naopak namixováno tak, že při stažení páky mám ještě asi 15% plynu (nechci abych si při soutěžním letu motor nechtěně vypnul). Pro následné vypnutí motoru používám funkci Motor Cut (THR-CUT) nastavenou na přepínač "B". Popis nastavení je v originálním návodu na str.79
Poslední změna: 30. čen 2020 14:29 uživatelem Petr Dušek.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
30. čen 2020 20:12 #23142 od Jaroslav Eichler
Děkuji za rychlou odpověď. dostal jsem ještě jednu odpověď ,tak budu laborovat. Eichler

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
30. čen 2020 20:21 #23143 od Jaroslav Eichler
Děkuji za rychlou odpověď. dostal jsem ještě jednu odpověď ,tak budu laborovat. Eichler

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.936 sekund

Stoupák.cz je nezávislým komunitním webem. Pokud máte cokoliv, co by jste chtěli zde uveřejnit, neváhejte nás kontaktovat. Rádi se podělíme o zajímavé informace, reportáže nebo návody.

Ads Elite footer

Weby přátel

hawk

dnz

Chceš tu být ? napiš nám

Koho podporujeme a kdo nás ?

Chceš tu být ? napiš nám