question-circle Altis V4

Více
16. čen 2014 10:28 - 16. čen 2014 10:29 #12698 od Tomas Hruby
Odpověděl Tomas Hruby pro téma Re: Nový výškoměr
No on je právě Petře trochu problém s tím nápadem s průhledným krytem - tohle kdosi pokládal za dobrý nápad a další uživatelé V4 to napodobují, ale upřímně řečeno z hlediska čitelnosti to až tak moc dobrý nápad není :-( Ta průhledná fólie před displejem je schopná natropit pěknou paseku... A působí to problém, který by neměli v případě, že by měli V4 normálně v kabině. V tomto případě nemám s čtením výšky bez brýlí žádný problém ani já, kterýžto jinak na čtení brýle nosím. Firmware pak v pohodě čtu s brýlemi, ale kdyby to v budoucnu někdo chtěl výrazněji, tak by se to prostě řešilo modifikací fw, aby na výstupy rotovaly dvě obrazovky - na jedné výška, na druhé fw. Tohoto bych se spíš nebál.

Riziko do budoucna vidím spíš v nějakém obecném zpřísnění požadavků na výškoměry, třeba naprosté vyloučení změny fw atd., ale to už by bylo zcela mimo Aerobtec.
Poslední změna: 16. čen 2014 10:29 uživatelem Tomas Hruby.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
16. čen 2014 18:44 #12701 od Petr Kurjan
Odpověděl Petr Kurjan pro téma Re: Nový výškoměr

Petr Koláska napsal: Taky jsem byl překvapený, že ta nová čtečka číst V3 neumí (i já byl oklamán informacemi), ale bohužel se asi něco někde nepovedlo a Tomáš to pak tady docela slušně vysvětlil i po technické stránce.... No dobrá, tak prostě to beru tak, že je V3 úplně normálně fungující výškoměr, který jen díky nařízení FAI nesmí na závody F5J (staronovou čtečku prostě raději v úvahu ani neberu).... Nemusím nic vyhazovat do popelnice. Jen prostě na jistou kategorii potřebuju odpovídající vybavení, které není shodné s mým současným.

Petře, možná jsi byl překvapen, ale jistě ne oklamán a frustrován - jako majitel V4, který žádný V3 nemá a nikdy mít nebude, nemáš nejmenší problém koupit si v případě potřeby nový terminál s voltmetrem a servotesterem a doufat, že Ti bude sloužit i s novějšími výrobky, které se teprve objeví... Já ale mám V3 a i když F5J nelítám, rád bych jednoduše přímo na letišti četl údaje a nastavoval výškoměr bez použití NTB. Ovšem za cenu nového výškoměru to opravdu nemá smysl! Ale protože potřebuji další výškoměr do jiného modelu, kde opravdu není místo na V4, mám teď trochu problém jak se dále rozhodnout. Počkat si na nový Altis Micro a koupit i nový terminál? To je sice OK, ale zase mně dost vadí, že ho nevyužiji pro starší V3 a musím tedy zase tahat NTB na letiště... Podle někoho asi řeším blbosti, ale zkuste to vidět i z mého pohledu...

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
17. čen 2014 07:51 #12708 od Ivan Horejsi
Odpověděl Ivan Horejsi pro téma Nový výškoměr
Diky Petrovi K. za objektivni příspěvek.

Existuje ještě uplne jina cesta: Vlozit moznost pouhého blikani do "povolenych odchylek pro CR". Nemelo by to sebemensi vliv na filozofii kategorie, takze by to mohlo projit.
Podle našeho Sportovního radu muze navrh na upravu pravidel podat KAZDY člen Svazu a prislusna komise se MUSI návrhem seriozne zabývat a hlasovanim rozhodnout. Definitivni rozhodnuti je věci předsednictva.
Osobne bych s tim nemel problém.
Pro mezinarodni souteze by takove pravidlo ovšem neplatilo.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
17. čen 2014 13:11 - 17. čen 2014 13:20 #12711 od Radek Novotny
Odpověděl Radek Novotny pro téma Nový výškoměr
Ivane, já tady vidím hlavně problém v tom, že jen blikáním bez čtečky se nebude dát u V3 ověřit nastavení a použitá verze FW při soutěžní kontrole... Proto bych výjimku určitě nedělal. A nebo to ta blikajda umí ukázat?

I kdyby to u F5J verze blikáním zobrazovala (nemám jí, nevím...), potom by i u RCEV musela být k dispozici rovněž uzamčená verze FW pro verzi bez čtečky, aby nebylo možno nastavovat nekontrolovatelné parametry, např. vypínací výšku, atd., atd.
Poslední změna: 17. čen 2014 13:20 uživatelem Radek Novotny.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
17. čen 2014 13:26 #12712 od Ivan Horejsi
Odpověděl Ivan Horejsi pro téma Re: Nový výškoměr
Namatkova kontrola FW a nastaveni by byla mozna po pripojeni k aplikaci. K tomu se ctecka nepotrebuje.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
17. čen 2014 15:37 #12713 od Tomas Hruby
Odpověděl Tomas Hruby pro téma Re: Nový výškoměr
Ivane, tohle dejme tomu není problém pro Altis V3, který je poměrně široce rozšířený a v reálu bude možné obvykle dělat "namátkovou kontrolu" starou čtečkou, kterou na většině akcí někdo má.
Ale jak stejným způsobem vyřešíš něco "neznámého" jako jsou alternativy ze Slovinska či Ruska?
Netvrdím, že jsem úplně proti podobné výjimce, ale položil bych si otázku, zda těch skutečně postižených uživatelů V3 bude opravdu tolik, aby to opodstatnilo podobné zásahy do pravidel.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
18. čen 2014 07:04 #12715 od Ivan Horejsi
Odpověděl Ivan Horejsi pro téma Re: Nový výškoměr
Tome, ono by to mozna slo nejak zobecnit. Ale dokud nedostaneme navrh, nemá vyznam se tim hloubeji zaobírat.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
25. čen 2014 15:41 - 25. čen 2014 15:43 #12732 od Pavel Svoboda


Ahoj,
tak jsem zvědav na na opravu (záruční ... Altis mám rok) .
Výškoměr mám pod plexi krytem viz. foto na fóru

I pád na "ústa" je pohyb dopředu !
Přílohy:
Poslední změna: 25. čen 2014 15:43 uživatelem Pavel Svoboda.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
27. čen 2014 12:06 #12754 od Pavel Svoboda
Po úvaze zda koupit MVario 2 jsem koupil další nový ALTIS a vypadá to, že předchozí závadu už vyřešili viz. foto.


I pád na "ústa" je pohyb dopředu !
Přílohy:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
02. čec 2014 15:26 #12778 od Pavel Svoboda

Pavel Svoboda napsal: ... tak jsem zvědav na na opravu (záruční ... Altis mám rok) .


Výhradní dovozce do ČR pan Hořejší prý záruku neuzná ...
Tak jsem ho kuchnul (ten ALTIS samozřejmě : - ) a zjistl ...
Kabel zkratoval + a - ... dokážu si představit co by se dělo za letu ... totální havárie a sváděl bych to na JETIho , který by za totálku nemohl !





A finální fáze zalepení "tavkou" ...


I pád na "ústa" je pohyb dopředu !
Přílohy:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.554 sekund

Stoupák.cz je nezávislým komunitním webem. Pokud máte cokoliv, co by jste chtěli zde uveřejnit, neváhejte nás kontaktovat. Rádi se podělíme o zajímavé informace, reportáže nebo návody.

Weby přátel

vpmodel

Chceš tu být ? napiš nám

Koho podporujeme a kdo nás ?

Chceš tu být ? napiš nám