RCE4 !! Revoluce v kategoriích

Již delší dobu zde čteme o různých kategoriích, náročnosti na pilotáž, náročnosti na modely atd... Poslední diskuse na téma RCEP mě přesvědčila, že je tu potencionální zájem o nějakou lidovou kategorii, která by se hned "nezamarasila" profíky, kteří jdou přes mrtvoly. Kategorii která by byla nenáročná na modely, ale i piloty a organizaci.
Nejen proto jsem se rozhodl po dlouhém uvažování pustit do světa svojí myšlenku, kterou již nosím v hlavě velmi dlouho. Vzít ze všech kategorií to nejlepší a vytvořit něco, co by spojilo vše do jedné jediné nejlepší kategorie co máme a tím by byla kategorie RCE4
Číst dál: RCE4 !! Revoluce v kategoriích
MČR RCEV 2018

Všechny vás zveme na MČR RCEV 2018
Přihlášky zde do 21. 8. 2018 do 24:00 - http://registrace.stoupak.cz/soutez/37
Kolik kategorií potřebujeme?
V počtu kategorií elektrovětroňů na obyvatele patříme minimálně ke světové špičce, pokud nejsme absolutní jedničkou.
Za to nelze nikoho obviňovat, naopak: svědčí to o velké kreativitě našich modelářů.
Důvod je celkem jasný: obtížná až nemožná definice výkonu elektromotoru. To plyne z pracovního diagramu elektromotoru a s tím nepohne ani žádné usnesení strany a vlády.
Proto se také objevily nepřímé definice výkonu, které se ukazují jako velmi životaschopné: konkrétně F5J a její klony.
Stejně tak se ukázalo nemožné definovat výkon u kategorií F5B a F5D. Tam se problém nakonec vyřešil stanovenm maximální energie.
Číst dál: Kolik kategorií potřebujeme?
Komise F5 v roce 2015

V průběhu roku 2015 zpracovala komise všechnu běžnou agendu, kterou požaduje KLeM, nejvíc práce dají trenérům žebříčky.
Žebříčky
Dodali je všichni, včas a v pořádku. To prý není úplně běžné a trenérům za to patří velký dík.
Souhrn žebříčků najdete tady v definitivní podobě, schválené předsednictvem. Pravidla pro tvorbu žebříčků jsou dílem komise KLeM, její výklad je tedy závazný. Podle tohoto výkladu se v žebříčku vedou výhradně soutěžící, kteří v daném roce udělali v dané kategorii nejméně 3 výsledky. Má to logiku: Pokud se někdo o kategorii opravdu zajímá, určitě se během roku zúčastní více než dvou soutěží. - Žebříček je k dispozici ZDE
Číst dál: Komise F5 v roce 2015
MČR F5J - Veni, Vidi, Vici

Je úterý večer, sedím s rukama na klávesnici a přemýšlím jak začít článek z dozajista nejdůležitější akce v ČR pro všechny piloty "velkých" elektrických větroňů, čili pilotů v kategorii F5J. A po chvíli mě to napadne, začnu tím, čím po většinou končím, a to kdo to vlastně vyhrál ? Ti co alespoň zpovzdálí jistě tuší, a taky že ano, Mistrem České republiky se stal Radek Malčík !! Myslím si že pilot, který je nejlepším českým zástupcem jak v InterTour i v EuroContestu si prostě zaslouží být nejlepším i v naší malebné krajině. Takže chlape jak říkáme my mladí, "respekt" a dobrá práce ;).
A můžeme pokračovat dále... Určitě by byla škoda to takto odfláknout, a o ničem více nepsat, neboť toho je naopak dost, oč se s čtenáři Stoupáku chci podělit.
Číst dál: MČR F5J - Veni, Vidi, Vici
Stoupák.cz je nezávislým komunitním webem. Pokud máte cokoliv, co by jste chtěli zde uveřejnit, neváhejte nás kontaktovat. Rádi se podělíme o zajímavé informace, reportáže nebo návody.